Kampeerweekend

Elk jaar is er een kampeerweekend in de Nieuwe Kerkgemeente. Een goede gelegenheid voor jong en oud om elkaar op een ontspannen manier te ontmoeten en beter te leren kennen. Er zijn gezamenlijke activiteiten én er is volop ruimte om ‘je eigen ding te doen’. Het kampeerweekend 2024 is gepland van 24 t/m 26 mei.

Camping De Kluithoek

We hebben voor deze editie opnieuw gereserveerd op camping De Kluithoek in Meliskerke. Op deze camping is niet alleen plaats voor tenten, caravans en campers, maar er zijn ook chalets te huur. Wie geen kampeermiddel heeft, of liever iets meer comfort wil, kan op deze manier toch meegaan.

Beleef de sfeer!

Vind je het gezellig om de sfeer te proeven, maar past een heel weekend niet in je agenda? Dan kun je ook op zaterdag komen voor alleen de activiteit en/of de barbecue. Of vier de dienst op zondagmorgen mee.

Aanmelden

In verband met de reserveringen op de camping is het nodig om vóór 1 maart aan te melden. Dat kan via dit formulier. Een chalet boek je zelf via de website. Meld je daarnaast aan voor het kamp via het formulier. We kijken uit naar je aanmelding!

Helpen bij de organisatie

Vind je het leuk om mee te helpen met organiseren, dan ziet de commissie graag je versterking tegemoet. Je kunt dit dan bij je aanmelding aangeven.

Programma (onder voorbehoud)

Vrijdag

Middag   Opbouw en klaarzetten; helpende handen welkom!
17.00 uur Aankomst eerste deelnemers. Aanhaken in de avond kan natuurlijk ook
18.30 uur Gezamenlijke maaltijd: ieder neemt een bijdrage mee voor een buffet
20.00 uur Officiële opening & kennismakingsspel

Zaterdag

Ontbijt & lunch op eigen gelegenheid
Activiteit voor jong & oud (ochtend of middag, tijd nnb)
17.30 uur Compleet verzorgde barbecue (vega & vlees)
20.00 uur Koffie, hapje & drankje, spelletjes en gezelligheid

Zondag

10.00 uur Openluchtviering, aansluitend koffie met iets lekkers
12.00 uur Inpakken & naar huis

Kosten

We houden we de kosten zo laag mogelijk, zodat zoveel mogelijk mensen mee kunnen. Helaas zijn de kosten wel hoger dan vorig jaar, vanwege de gestegen prijzen van de camping. Wil je graag mee maar kun je de kosten niet (helemaal) opbrengen, neem dan contact op, dan zoeken we met elkaar een oplossing.

Weekend

• Kampeerplaats o.b.v. 2 personen € 57,50 p.p.
    Extra personen 13 en ouder € 42 p.p.
    Extra personen t/m 12 jaar € 30 p.p.
  • Chalet: graag zelf reserveren via website.
    Daarnaast betaal je een bijdrage voor de kosten van het kamp.
    Kampbijdrage 13 jaar en ouder € 25 p.p.
    Kampbijdrage t/m 12 jaar € 10 p.p.

Daggasten

Daggasten betalen een bijdrage voor de kosten van de camping & catering.

• Zaterdag
    activiteit & barbecue   € 25 p.p.
    activiteit & barbecue t/m 12 jaar € 10 p.p.
  • Zondag
    Viering & koffiemoment   € 5,- p.p.

Verdere info

• Koffie, thee en siroop zijn inbegrepen.
  • Voor borrelmomenten in de middag en avond neemt ieder iets mee voor de gezamenlijke koelkast/tafel.

Zin om mee te gaan? Aanmelden kan via dit formulier!