Filmhuis ’t Hofje

In mei 2023 is het filmhuis van de Nieuwe Kerkgemeente van start gegaan.  De filmavonden staan gepland op de eerste vrijdag van de maand.

Aanvangs- en eindtijd kunnen wisselen, afhankelijk van de lengte van de film. In het Nieuwe Kerkblad en in de weekbrief van de Nieuwe Kerkgemeente kunt u meer informatie vinden over welke film zal worden gedraaid.
Vooraf is er een inloop met koffie en thee. Afhankelijk van de lengte van de film is er een pauze. Na de film is er borrel en kan er (niet verplicht!) over de film worden nagepraat. Vooraf wordt de film kort ingeleid. Iedereen is welkom, ook niet-leden van de Nieuwe Kerkgemeente (echter: vol=vol). Reserveren is niet mogelijk; toegang is op volgorde van binnenkomst. Entree: € 5. Alleen contant betalen is mogelijk.

Van harte welkom! De NKG- filmhuisgroep, mede namens de werkgroep Vorming & Toerusting.

Voor wie graag wil helpen bij het selecteren van de films en/of de organisatie van de avonden: filmhuis@nieuwekerkgemeente.nl