De werkzaamheden van het kerkkantoor zijn overgenomen door vrijwilligers die de ledenadministratie, boekhouding en bijdragenadministratie doen.
Postadres: Nieuwe Kerkgang 7, 4331 BE Middelburg
Het kerkkantoor is niet geopend voor bezoekers.
Via het contactformulier kunt u algemene vragen stellen.
De taakverdeling binnen het kerkkantoor is als volgt:
Ledenadministratie: Marieken Mekking, e-mail: ledenadministratie@nieuwekerkgemeente.nl
Kerkblad abonnementenadministratie: Gerie Oele, abonnementkerkblad@nieuwekerkgemeente.nl
Bijdragenadministratie: bijdragenadministratie@nieuwekerkgemeente.nl
Eerko de Groot is verantwoordelijk voor het ‘uitzetten’ van de collectes, Rinus Filius en Piet Volker voor het boeken van de ontvangsten.
In het college van kerkrentmeesters wordt de ‘boekhouding’ vertegenwoordigd door Robertjan Aarnoutse (penningmeester) robertjan.aarnoutse@nieuwekerkgemeente.nl en de overige administratie door Jan Korteweg, jan.korteweg@nieuwekerkgemeente.nl