Paaspadwandeling Oostkapelle 20 april

Op 20 april is er in Oostkapelle een Paaspad vanuit de Protestantse Dorpskerk, Waterstraat 2 te Oostkapelle. Het Paaspad is een laagdrempelige activiteit met als thema: Levenspad.  De kernwoorden zijn: bemoediging, bezinning en beleving. Iedereen is er van harte welkom, kerkelijk of niet. We maken een wandeling in de prachtige omgeving van Oostkapelle, we luisteren naar mooie poëzie, we maken ruimte voor ontmoeting met elkaar en er is een middaggebed met muziek van bijzondere schoonheid. De middag wordt geleid door ds. Louis Wüllschleger uit Ermelo en de muziek wordt verzorgd door Jos Vogel (piano), Rebecca Janse (harp) en Sara Marinissen (viool).

We organiseren het Paaspad mede om een goed doel te steunen. Dat is in dit geval het werk van Compassion in Uganda. Deze organisatie helpt jonge moeders en kinderen die in extreme armoede leven door cursussen, scholing, maaltijden en medische zorg. Daarbij willen ze helpen de weg te wijzen naar een leven met Jezus, wat levensveranderend is.

Deelname aan het Paaspad is gratis, maar u kunt een gift voor dit werk geven in de collectezak of via de QR-code aan de uitgang.

U bent welkom vanaf 13.30 uur voor ontvangst, de opening is om 14.00 uur. Daarna wandelen we ongeveer 4,5 km, drinken samen koffie met iets lekkers en sluiten af met een middaggebed om ongeveer 16.15 uur.

Opgeven kan tot 13 april via paaspad@zeelandnet.nl. Bij 100 deelnemers is het vol, dus schrijf op tijd in.