Kamperen met de Nieuwe Kerkgemeente

Dit voorjaar zal er opnieuw een kampeerweekend georganiseerd worden voor de leden van de Nieuwe Kerkgemeente. We gaan in het weekend van 24 tot en met 26 mei 2024
naar Boerderijcamping de Kluithoek in Meliskerke. Vorig jaar hebben we een heel fijn weekend beleefd met elkaar. Het is zeker een aanrader om eens een keer mee te gaan! Misschien iets voor jou?

Het kampeerweekend is geschikt voor iedereen, jong en oud, als je maar beschikt over een eigen tentje, tent, caravan of camper. Het voordeel van de Kluithoek is dat er op deze camping ook een paar mooie chalets te huur zijn voor mensen die niet willen/kunnen kamperen, maar toch graag mee zouden gaan. Deze kan je zelf reserveren via de website: www.kluithoek.nl. Graag even aan ons doorgeven als je hier gebruik van maakt!

De kosten voor het kampeerweekend zijn:
€ 57,50 p.p. voor de eerste twee personen
€ 42,00 extra deelnemer vanaf 13 jaar
€ 30,00 extra kind t/m 12 jaar

Maak je gebruik van een chalet, dan is er daarnaast een kampbijdrage van € 25,00 voor deelnemers vanaf 13 jaar (€ 10,00 voor kinderen t/m 12 jaar).

Aanmelden voor 1 maart kan via www.nieuwekerkgemeente.nl/kampeerweekend
Heb je vragen? Je kan ons bereiken via email: kampeerweekend@nieuwekerkgemeente.nl

Iemand uit de voorbereidingsgroep
aanspreken kan natuurlijk ook!

Wij hebben er zin in!
Janneke Goudswaard, Arie Dijkhuizen, Jan Willem de Hoop, Jacomijn Davidse en Marjolein Schouls