‘Dichter bij de Ene’ Bijbel-event 31 mei Nieuwe Kerk

Aanstaande vrijdag 31 mei organiseren Uitgeverij Skandalon en de Nieuwe Kerkgemeente het Symposium ‘Dichter bij de Ene.’ Met dit symposium vieren we het verschijnen van het Lexicon Bijbels Hebreeuws en Aramees, waaraan ons gemeentelid Johan Murre jarenlang gewerkt heeft. Een monnikenwerk dat hij voltooid heeft!

Ook ziet tijdens dit symposium de finale editie van de Naardense Bijbel het daglicht. Naast interviews met Johan Murre en Pieter Oussoren, zal bijbelwetenschapper Sam Janse een referaat houden en is er muziek van Cantori Davidici en Margreeth de Jong.

U bent van harte welkom om dit symposium bij te wonen. Tickets (voor slechts €5,-) zijn verkrijgbaar via www.skandalon.nl/middelburg en in de Nieuwe Kerk.

Het symposium begint om 13.45 uur en wordt voorafgegaan door het Coventrygebed, waaraan de Cantori Davidici ook hun medewerking verlenen.